Skambus toks pareiškimas...
Prireikė kažkiek laiko , bet atrodo pasiekėme ką buvom prisižadėję ir kuom patys tikėjome. Pirmieji penki veiklos metai buvo nepaliaujamo augimo metai, kol pasiekėme tašką kur augimas tapo nebelabai įmanomas, vertinant Lietuvos klimatines sąlygas, nuo mūsų nepriklausančius kitus veiksnius. Vienintelė išeitis norit toliau augti statyti dar vieną pastatą, o to nebenorim ir dėl savęs ir dėl atvykstančių svečių. Erdvė juk neguminė, nesinori padaryti kažkokį turgų Aliuose su daugybe žmonių ir pan.
Tada visą savo energiją nukreipėme į kokybę , o ne į kiekybę. Labai norėjosi sukurti pastoviai atvykstančių svečių ratą, juk tada beveik nebepriklausai nuo išorinės reklamos šaltinių, galų gale patiri teigiamas emocijas sulaukęs jau buvusių svečių, žinai jų poreikius ir pan. Tam tikslui ir atsirado šis blogas, facebook'o paskirtis, lojalumo programos.
Taigi tas užsibrėžtas tikslas buvo pasiektas po maždaug septynių veiklos metų. 2010 metais įvyko esminis lūžis atvykimo struktūroje, o praitais tendencijos dar sustiprėjo. Tai galite matyti pateikiamame grafike :

2 komentarai:
Nesutinku su pavadinimu. Man cia labiau aliataskaita! Nors as ne specialistas situo klausimu.
is didelio rasto kartais iseinam is krasto. mintis buvo tokia : aliai ir sklaida. sklaida ta prasme , per kur sleidziasi informacija apie alius.
zinant , kad jablonskis irgi buvo sugalvojes nelabai vykusiu naujadaru mane siek tiek guodzia...
pavyzdiui ,,apsviestunas'' :) , tai yra intiligentas. Taigi dekui uz apsviestuniskas pastabas.
Rašyti komentarą