2017 m. sausio 30 d., pirmadienis

struktūriniai pokyčiai

Dabar labai madingą žodį  ,,pokyčiai'' , kuris jau ima pabosti, nutarėme panaudoti ir mes :) 
Jokių kardinalių pokyčių, mes nežadame ir neplanuojame, nes Aliuose tiesiog tam nėra poreikio.  Kita vertus pokyčiai ilguoju laikotarpiu vyksta ir tai natūralu.
Kadangi esami labai maži rinkos dalyviai, mes privalome dirbti efektyviau už konkurentus, kad išliktumėm , o tiksliau , kad pirmautumėm prieš juos.
Visokeriopa savo veiklos analizė, mums privaloma, ir daro mus geresniais, leidžia optimaliai naudoti savo menką biudžetą, ir to pasekoje džiuginti savo svečius, o ir save.
Pateiktame grafike atspindi mūsų užsakymų struktūra, per paskutinius devynis metus.
Kokie pokyčiai ?
1. atostogoskaime.lt  šaltinio kritimas iš svarbiausio iki nelabai reikšmingo. Lietuvos kaimo turizmo asociacija, manau labai patobulėjo per šiuos devynis metus, kaip organizacija, bet tikrai sumenko kaip agregatorius kuriantis vertę savo nariams. Mokesčiai už narystę šioje organizacijoje per devynis metus mums išaugo gerokai, o nauda gerokai sumenko. Aš būdamas LKTA vadovu sunerimčiau, ir imčiau kažką keisti....
2. Laukiniai laikai baigiasi. Prieš devynis metus visokių mažų sistemų užsakymų skaičius viršijo ketvirtadalį, dabar nuosekliai mažėja ir siekia tik dešimtadalį. Taigi , jei Jūs galvojate apie kokį nors puslapi tarkim sodybėlės.lt , meskite tą reikalą nes jis žlunga. Rinką užima pasauliniai rykliai ir jie laimi. Šio šaltinio kritimą galite matyti ,, kiti šaltiniai'' pateiktoje kreivėje.
3. booking.com stabilizacija. Buvome vieni pirmieji tarp kaimo turizmo sodybų Lietuvoje, pradėję bendradarbiauti su booking.com. Šis sprendimas buvo teisingas, ir pasaulinė rezervacijų sistema leido mums augti ir gerokai praplėsti savo svečių geografiją. Kita vertus 2016 metais šis užsakymų šaltinis manau pasiekė savo galimybių ribas ir mes žinoma imsimės naujų projektų, nelaukdami stagnacijos.
4. Visuose šiuose plačiuose vandenyse yra mažas, ramus užutekis pavadimu ,,aliai.lt''. Prieš devynis metus užteko tik internetinio puslapio ir kas dešimtą užsakymą gaudavome per aliai.lt kanalą. Vėliau laikai ėmė keistis ir tai pajutę įdėjome daug pastangų , kad išsaugoti šitą, tebunie ne didžiausią , bet mums patiems mieliausią užsakymų kanalą. Atsirado blogas, socialinės medijos ir pan. Nuo 2012 metų, mes stabilizavome kritimą, o 2017 tikimės augimo šiame segmente.
Prognozės 2017 metams.
,,booking.com'' ir ,,kiti šaltiniai'' kris žemyn, ,,aliai.lt'' ir ,,airbnb'' augs, ,,buve sveciai'' ir ,,atostogoskaime.lt'' išliks maždaug stabilus. Pažadu parašyti jau 2018 sausį ir pažiūrėti ar atspėjau :)

Komentarų nėra: